Anna`s & Fredric´s torp

Äntligen har vi hittat vårt drömhus/torp. Trots storleken så har vi valt att kalla det för torpet eftersom vi från början letade efter ett litet sommar torp men föll för detta underbara hus. En hel del behöver göras och vi har lagt sommaren 2009 när huset fyller 100år som datum för att vara klara med renoveringen. Den här bloggen kommer således att handla om vår väg till vårt dröm torp.

tisdag 12 februari 2008

Snart, snart!

Nu är det bara två ynkliga små dagar kvar tills vi får åka till Torpet och sätta nyckeln i låset och känna att det verkligen är vårt. Helt underbart känns det. På söndag får ni en rejäl uppdatering på bildfronten och våra tankar om helgen.
Tills dess får ni njuta av några Tradera fynd.

3 kommentarer:

  1. tänk snart är ni hemma!!!
    Superfina fynd från tradera...

    flaskorna är urcharmiga..
    kram Anna

    SvaraRadera
  2. Har gått igenom alla dina inlägg och blir helt sjuuuk. Har också en så stark längtan efter ett torp och nu blev den ännu starkare hihi.

    Underbar blogg.
    Ok om jag länkar till din sida? Svara gärna på min blogg!
    Kram Fröken Fägring

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad roligt att få flytta till ett eget gammalt torp att greja i och göra till sitt lilla krypin! Är ny med bloggande och har blivit beroende! Även om mitt hem inte är hälften så fint som någon annans.. men jag drömmer om att hitta mitt ställe precis som du! Ha det gott och lycka till med torpet! Kika gärna in till mig. Kram /Anna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails