Anna`s & Fredric´s torp

Äntligen har vi hittat vårt drömhus/torp. Trots storleken så har vi valt att kalla det för torpet eftersom vi från början letade efter ett litet sommar torp men föll för detta underbara hus. En hel del behöver göras och vi har lagt sommaren 2009 när huset fyller 100år som datum för att vara klara med renoveringen. Den här bloggen kommer således att handla om vår väg till vårt dröm torp.

måndag 2 juni 2008

Födelsedag!

Idag firar jag födelsedag och fick precis det jag önskade mig till torpet.
En hängmatta från Rusta som jag vill ha under äppelträden

Bilden är från Rusta.

där jag kan ligga och läsa Läckbergs senaste i sommar.
Fick även ett presentkort på Hemtex som jag ville ha så nu kan jag gå och köpa stolsdynorna som jag kikat på ett tag och en duk till plastbordet ute.
En underbar rosa Mårbacka pelargon fick jag också som kommer att få följa med till torpet.
Kram banan/Anna

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!!!

    Mysig blogg,,, gillar att följa renoveringar,,, de e så skoj...
    - Jag undrar om era fina trägolv låg under parkett golven, el ha ni lagt dit de själv!!!
    Lite nyfiken,, för jag önskar att vi har trägolv under vårat,,, men de e ju lite synd att bryta upp om man inte vet!!! klurigt!

    Ha de bra i värmen kram josse

    SvaraRadera
  2. hallo hallo,,, hmmm, vilken tur ni hade angående golven!!!!

    Kram j

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails